Wednesday 6 December 2017

Filled Under:

BARU PERASAN ! Sufian Suhaimi Malu Besar, Ini 5 Perkara PALING MEMALUKAN Yg Berlaku Ketika Majilis Pertunangannya

BARU PERASAN ! Sufian Suhaimi Malu Besar, Ini 5 Perkara PALING MEMALUKAN Yg Berlaku Ketika Majilis Pertunangannya

Walaupun majlis pertunangan, Elfira Loy dan Sufian Suhaimi sudah beberapa hari berlalu, tetapi majlis ini masih menjadi perbualan orang. Apa yang menyedihkan ianya bukan perkara positif, majlis itu khabarnya dikecam dengan teruk kerana diadakan terlalu mewah bak hari perkahwinan dengan dua persalinan baju yang direka khas oleh pereka terkenal tempatan, Rizman Ruzaini.

“Mengikut perancangan awal, kami memang mahu mengadakan majlis bertunang secara kecilan, hanya membabitkan insan terdekat seperti keluarga masing-masing. Bagaimanapun, Elfira sudah lama berada di pentas seni, jadi ramai juga kenalan rapatnya termasuk artis dan rakan media dijemput”

Justeru, liputan yang diterima cukup meluas. Majlis itu sendiri kelihatan gah dan meriah apabila ada banyak pihak sudi bekerjasama. Acara itu akhirnya menjadi lebih besar daripada apa yang dirancang”

Kehadiran Sufian Suhaimi di majlis tersebut juga turut menerima kecaman hebat kerana dikatakan dia tidak mengikut syarat agama. Mengikut sumber juga, majlis perkahwinan mereka juga turut ditaja, jadi tidak mustahil majlis pertunagan mereka nampak mewah seperti ini.

“Saya ke rumah Elfira pun selepas majlis pertunangan selesai. Ketika acara bertunang, tiada liputan media kerana mereka cuma diundang selepas selesai majlis sebenar. Jadi, apabila saya datang kemudian, banyak gambar kami berdua yang diambil dan dikongsi,” jelasnya kepada Berita Harian Online

Kalau majlis pertunangan sudah mewah begini, pasti ramai yang tidak sabar menunggu majlis perkahwinan mereka pula kan ?




0 comments:

Post a Comment