Monday 4 December 2017

Filled Under:

elyana buat PENGAKUAN menggemparkan malaysia yg akan buat dato vida kecil hati..wa berani ye awak elyana..sanggup menipu? kan awak tu sakit pun..baca Lagi Reason Elyana Buat Begitu

elyana buat PENGAKUAN menggemparkan malaysia yg akan buat dato vida kecil hati..wa berani ye awak elyana..sanggup menipu? kan awak tu sakit pun..baca Lagi Reason Elyana Buat Begitu

Penyanyi Elyana menerusi Live Video di Instagramnya mendedahkan bahawa dia tidak sesekali mencuba minum air Pamoga kerana bimbang terhadap kesannya.

Temubual DSV & Elyana Jadi Isu

Baru-baru ini kecoh mengenai video temubual penaja utama program berkenaan, Datuk Seri Vida (DSV) bersama Elyana di Gegar Vaganza.

Video Player

Dalam temubual berkenaan DSV sempat mempromosikan produknya, Pamoga yang dikatakan membantu merawat kanser daripada tahap ke-4 sehingga tahap ke-2 sebelum menanyakan penyanyi Elyana mengenai kesan penggambilan Pamoga.

Terpaksa Berbohong

Elyana akui terpaksa menipu di hadapan kamera dan terus terang dia tidak minum air tersebut.

“Yerlah, biasalah depan kamera, orang berbudi kita berbahasa, cuma bila orang tak berbudi tetapi tidak berbahasa (merujuk kepada DSV), maka saya terus terang tidak guna Pamoga, ada buktinya”

Elyana turut menegaskan bahawa minuman itu tidak bagus untuk pesakit kanser seperti dirinya.

“Tak elok untuk pesakit kanser sebab dia ada gamat dan gula..manis sangat. Orang cakap, saya tak tahu sebab tak pernah try.”

4 Kali Dimalukan

Ramai yang tertanya-tanya, kenyataan Elyana tentang isu dimalukan selepas disingkirkan. Namun apa yang dijelaskan oleh Elyana, niatnya mahu menolong jutawan kosmetik itu namun sebaliknya berlaku.

“Cakaplah dah dia tanya minum ke tak, takkan nak cakap tak minum, tak bagus. Kita nak menolong.

“Tapi bila dia cakap saya macam ni, macam ni. Tak kuasalah aku nak menolong orang macam tu..” tambahnya lagi.

Bekas Pesakit Kanser Kecam DSV

Sebelum kecoh mengenai status seorang bekas pesakit kanser, Shamsul Ramli mempertikaikan kenyataan DSV. Dia turut berharap agar DSV tidak membuatkan orang ramai keliru.  Individu ini turut menegaskan bahawa minuman kesihatan tidak boleh menyembuhkan penyakit kanser.





0 comments:

Post a Comment