Sunday 3 December 2017

Filled Under:

[VIDEO] ‘Rakus Sungguh’ - Ika Nabella Cium Mulut Suami Seperti Sengaja Mahu Menimbulkan Kontroversi.

[VIDEO] ‘Rakus Sungguh’ - Ika Nabella Cium Mulut Suami Seperti Sengaja Mahu Menimbulkan Kontroversi.

Selepas insiden pergaduhan yang melibatkan pelakon, Ika Nabella dengan seorang wanita di KLIA2, nama Ika tenggelam sebentar dari berita hiburan. Walaupun begitu, penampilannya sering kali dilihat di kaca televisyen membuktikan dirinya masih aktif berlakon.


‘Rakus Sungguh’

Terbaru, kiriman seorang pembaca memberitahu bahawa gambar Ika bersama suami seperti sengaja mahu menimbulkan kontroversi. Hasil carian, gambar yang dimuat naik di Instagram Ika kelihatan beliau dan suami sedang bergambar dan bercium antara satu sama lain.

Untuk anda yang tidak tahu, Ika telah sah bergelar isteri kepada Muhammad Zaid Aznam pada Julai tahun lalu. Tiada apa yang salah kerana mereka adalah suami isteri namun mungkin status Ika sebagai ‘public figure’ dan aksi beliau itu dilihat peminat sebagai kurang manis untuk berbuat demikian.

Daripada Nyanyian ke Lakonan

Untuk anda yang tidak tahu, nama Ika mula dikenali menerusi rancangan realiti tv popular, Akademi Fantasia musim ke-6. Bakat dan namanya mula berkembang apabila bergelar pelakon sehingga ke hari ini.

Bakat beliau dalam lakonan lebih menyerlah daripada nyanyian. Setuju?

Antara komen peminat setelah melihat gambar ni

ZuLhaffieyzzy Baharudin jgn nk emosi sgt..biarkan aje.dia dh bersuami..jika dibercium sekali pun.mereka yg menyebarkan gambar tersebut.dgn sengaja mengeruhkan keadaan yg mendtgkn kritikan dr sudut yg negatif..jika tdk disebarkan pun.kan lbh baik..jika apa yg dilakukan olh pasangan tersebut.itu adalah tanggungjawab mereka..jgn pula yg mengkritik itu seolah kamu yg menanggung dan bertanggungjawab dgn apa yg dilakukan itu..

Rohana Ahmad lantak la janji dah halal yang haram tunjuk tu macam mana pulak

Sumber




0 comments:

Post a Comment